Nikola Grbić, gost "Huperove magične kutije" (1/2): Strašno me ljuti kako ljudi voze u Jugoslaviji



Odbojka je ponovo u centru pažnje. Igra se polufinale svetskog kupa, svi se nadamo da će naši reprezentativci uspeti da se plasiraju za finalni deo takmičenja u Italiji. Naravno, mnogo toga zavisi od sjajnih igrača Vanje i Nikole Grbića. Vanja je već gostovao u Huper magičnoj kutiji, evo sada i Nikole. Kapiten, nedavno proglašen za najboljeg u Evropi, dobro se snalazio i ovde, iskoristio je svoje pravo i na jedno pitanje nije odgovorio. Ali, sa ostalih 66 nije bilo problema, mada mu je bratski odmagao Vanja...


1. Da nisi odbojkaš, bio bi...



- Nemam pojma. Kada je trebalo la razmišljam o tome, ja sam već uveliko bio "profesionalac". Sada kada razmislim, verovatno bih bio student DIF-a, a ako nije vezano za sport, onda bih studirao ekonomiju.


2. Da li si nekad glumio na terenu?



- Mislim da nisam. Razmišljam uvek šta treba da uradim, kako to najbolje da izvedem, tako da nemam vremena da obraćam pažnju na publiku i devojčice.


3. Omiljeni deo garderobe?



- Volim lepo da se oblačim. Nelagodno se osećam u odelu s kravatom. Više sam za neku eleganciju u stilu farmerke, džemper, lepe cipele. Pošto treniram svaki dan, uglavnom sam u trenerci, ali je baš ne gotivim.


4. Šta ti je trenutno u džepu?



- Nemam džepove, pošto sam u trenerci.


5. Šta misliš o karantinu?



- Ako je određen na pravi način, u pravo vreme, izuzetno je dobra stvar. Pogotovo pred važne utakmice. Prema takvom karantinu imam pozitivan stav.


6. Koja ti je kaseta u kolima?



- Najveći italijanski hitovi, ali bez ijedne italijanske pesme, samo engleske. Dakle, strani hitovi koji su popularni u Italiji.


7. Šta radi vetar kad ne duva?



- Puše.


8. Koga si poslednji put opsovao?



- Sebe, kao i uvek. A sudije? Psujem ih u sebi. Inače, lete žuti i crveni kartoni.


9. Koga ne bi poveo na pusto ostrvo?



- Odbojkaške sudije.


10. Na koga si alergičan? 



- Odgovor je isti.


11. Definiši ljubav?



Na ovo pitanje Nikola je iskoristio pravo da ne odgovori, jer kako kaže, može puno da se priča i da se opet ne kaže ništa.


12. Opiši idealnu žurku?



- Žurka na kojoj se ne pije alkohol. A pošto je to nemoguće, znači idealna žurka ne postoji.


13. Najgori trač koji si čuo o sebi?



- Ja sam rekao da sam peder, ubacuje Vanja, Nikolin rođeni brat.

- Nikad nisam čuo, ili nisam želeo da čujem trač o sebi.


14. Da li postoje Marsovci?



- Marsovci postoje sigurno. Sad da li se zovu Marsovci ili drugačije, ne znam.


15. Šta te je naljutilo u poslednje vreme?



- Strašno me je naljutilo kako ljudi voze u Jugoslaviji. Katastrofa.


16. Da li vodiš dnevnik?



- Nikad u životu nisam vodio dnevnik. "Vodim" koliko para trošim.


17. Šta bi promenio na sebi da možeš?



- Voleo bih da ne verujem baš uvek ljudima u ono što mi kažu.


18. Da li si ikada bio tužibaba?



- Koliko se sećam, nisam. Možda malo, kao i ostala deca.


19. Da li ti nekada dosadi što si Nikola Grbić?



- Da. Uglavnom posle utakmice. Slava prija, ali ponekad bih voleo da kad izađem iz dvorane, sednem i da me apsolutno niko ne prepozna.


20. Kako znaš da si zaljubljen?



- Kad mi devojka ode iz Italije, posle nekoliko dana shvatim da mi nedostaje.


21. Koje boje je ponedeljak?



- Svetle. To je neki početak. Posle toga je sve tamnije i tamnije.


22. Kakav si bio kad si imao 12 godina?



- Nemam pojma. Apsolutno se ne sećam. Sećam se samo najranijeg detinjstva i ovog sad.


23. Opiši sebe u pet reči?



- Odgovoran, ozbiljan, povučen, perfekcionista, iskren.


24. Opiši svog brata Vladimira u manje od deset reči?



- Neodgovoran, neozbiljan, apsolutni neperfekcionista, suviše dobar, pecaroš, odličan odbojkaš...


25. Kako bi nazvao svoju životnu priču?



- Odbojka.


26. A nevezano za odbojku?



Istovremeno uglas Nikola i Vanja:

- Milica!


27. Šta vidiš kad staneš ispred ogledala?



- Jednog maljavog, debelog, ružnog muškarca.


28. Da li voliš da pevaš?



- Kad sam sam u kolima.


29. Šta najbolje umeš da skuvaš?



- Znam jedino da pržim jaja i da podgrejem mleko.


30. Šta si bio u prošlom životu?



- Čitao sam po nekim tabelama da sam bio u Indiji neki inženjer 1582. godine. (Vanja ne izdržava: "Da mi nađeš tu tabelu da i ja vidim za sebe, a ne da lupam glavu.")


31. Šta bi radio s Alisom u zemlji čuda?



- Čudio bih se.


32. Oceni svoj seksepil od 1 do 10?



- Jedan minus.


33. Koji film si gledao više od pet puta?



- "Predator" sa Švarcenegerom, kao klinac. Sad nemam vremena, a drugo, odrastao sam i nijedan film ne može da me fascinira toliko da bih ga gledao pet puta. Ima dobrih filmova koje bih pogledao još jednom, ali...

Tekst i snimci: Branislav Nacić, obrada: Yugopapir (Huper, jul 1998.)




Podržite Yugopapir na društvenim mrežama :-)