Nikola Grbić, gost "Huperove magične kutije" (2/2): Omiljeni strip junaci? Veliki Blek i Alan Ford




Odbojka je ponovo u centru pažnje. Igra se polufinale svetskog kupa, svi se nadamo da će naši reprezentativci uspeti da se plasiraju za finalni deo takmičenja u Italiji. Naravno, mnogo toga zavisi od sjajnih igrača Vanje i Nikole Grbića. Vanja je već gostovao u Huper magičnoj kutiji, evo sada i Nikole. Kapiten, nedavno proglašen za najboljeg u Evropi, dobro se snalazio i ovde, iskoristio je svoje pravo i na jedno pitanje nije odgovorio. Ali, sa ostalih 66 nije bilo problema, mada mu je bratski odmagao Vanja...


34. Koja je tvoja životna deviza?



- Dolar.


35. Da li bi voleo da se pojaviš u spotu Maraje Keri, Madone ili Dragane Mirković?



- Apsolutno ne.


36. U čemu je tajna petog elementa?



- Nisam gledao film.


37. Najpoznatija faca koju si upoznao?



- Moj brat Vanja.


38. Koje naočare za sunce nosiš?



- Police. Samo, ovo je reklama...


39. Da li uvek znaš koliko je sati?



- U 90 odsto slučajeva. Jedino dok spavam nemam pojma.


40. Najveći blam u životu?



- U Portugaliji. Juniorska reprezentacija Jugoslavije kvalifikovala se za Evropsko prvenstvo. Bio je organizovan banket za sve reprezentacije, delegacije... Pravo krem društvo. Sedeo sam za stolom sa još četvoricom reprezentativaca, čini mi se, i heo da uzmem ulje da začinim salatu, ali sam sručio koka-kolu sebi u krilo. Skočio sam i svi su do jednog buljuli u mene. Naravno, privukao ih je moj "krik Tarzana". Hteo sam da propadnem u zemlju od stida. Otišao sam u sobu da se presvučem i nisam se vratio.


41. Omiljeni junak iz stripa?



- Veliki Blek, dok sam bio klinac. Malo kasnije Alan Ford. Imam kod kuće preko sto romana Alana Forda. Pa, ako neko želi i hoće da se menja, neka se javi.


42. Da li meditiraš?



-Ne.


43. Da li si kao mali pisao pesme?



- Jesam jednom. Bila je to zezancija i takve nebuloze da nemam reči.


44. Ko je po tebi pevač godine?



- Pevač ne znam, ali pevačica je Selin Dion.


45. Odaj nam neku svoju tajnu?



- Ne znam da li je tajna ili ne, ali prvi put sam se ošišao kod frizera u svojoj 15. godini. Sve dotle me je mama šišala.


46. Da li su lepše Italijanke ili Jugoslovenke?



- Jugoslovenke su lepše, sigurno.


47. Zašto je kriv toranj u Pizi?



- Imaju loše arhitekte.


48. Da li više voliš italijanske ili naše specijalitete?



- Pazi, tu su i sarma i podvarak i... podseća Vanja.

- Specijalitet broj 1 je jagnjeće pečenje!


49. Koje boje bi bilo nebo da nije plavo?



- Belo.


50. Šta prvo pročitaš u Huperu?



- HUPER, na prvoj strani.


51. Da li veruješ u ljubav na prvi pogled?



- Ne.


52. šta bi pitao Majkla Džeksona?



- Da li se operisao ili stvarno boluje od one bolesti, gubljenja pigmenta?


53. Kada ustaješ ujutru?



- Kad se probudim.


54. Da li su dijamanti večni?



- Nemam pojma.


55. Koja ti je najomiljenija pizza?



- Zavisi kako se gde zove. Uglavnom sa šunkom i sirom mocarela. Italijani prvo stave sir, pa onda sve ostalo, a kad samo malo počne da se topi, odmah serviraju.


56. Najlepši poklon koji si dobio u životu?



- Prvi poklon od moje devojke. Možda nije najvredniji, ali mi je sigurno najdraži. Parfem "Farenhajt".


57. Čemu služi mobilni telefon?



- Prvo, da telefoniraš. Drugo, da se džegerišeš. Treće, da ti troši pare u abnormalnim količinama.


58. Koji bi pehar voleo da primiš?



- Pehar u novembru za prvaka sveta u odbojci.


59. Koju si najveću glupost učinio u životu?



- Što nisam otišao da snimim ruku na vreme. Devet meseci je bila slomljena, a ja to nisam znao. I sve to u 17. godini.


60. Gde vidiš sebe 2010. godine?



- To je za 12 godina. U nekoj funkcionerskoj fotelji.


61. Šta bi rekao kad bi upoznao Mister Bina?



- Alal ti vera. Na engleskom.


62. Omiljeni kutak u stanu?



- Fotelja.


63. Najbolja šestorka u odbojci?



- Ona u kojoj sam ja.


64. U čemu spavaš?



- U majici i gaćama.


65. Šta obično radiš petkom u ponoć?



- Spavam.


66. S kim bi voleo da se pojaviš na naslovnoj strani Hupera?



- Sam.

Vanja ga psuje i dodaje: Ja sam rekao s tobom!

- Ma i ja s tobom, samo sam se šalio, odgovara Nikola.

Tekst i snimci: Branislav Nacić, obrada: Yugopapir (Huper, jul 1998.)


1. deo



Podržite Yugopapir na društvenim mrežama :-)