Mustafa Hukić: Kako je kapiten Slobode najzad postao fudbalski reprezentativac (1977)




Biću zadovoljan ako se nađem među 16, odnosno 18 pozvanih za meč protiv Rumunije. Ako već insistirate na sastavu u kojem bih najradije igrao protiv rumunske reprezentacije, onda je to ovaj: Katalinić, Mužinić, Hadžiabdić, Peruzović, Katalinski, Bogićević, Popivoda, Oblak, Bajević, Hukić, Šurjak

Novi fudbalski reprezentativac Mustafa Hukić već četiri godine nosi kapitensku traku svog tima. U Slobodi je odigrao 550 utakmica i sa devetogodišnjim prvoligaškim stažom spada medu najiskusnije igrače "sredine". Dres sa državnim grbom obukao je tek u 26. godini, ali je njegov put do "plavog" dresa bio zaista trnovit.

- Ni sada nije kasno. Sa dvadesetšest godina sazreo sam kao čovjek i kao fudbaler, obično odgovara Hukić kada ga pitaju zašto nije prije dospio u državni tim.

Hukić je po mnogo čemu neobična fudbalerska ličnost. 

Dres prvog tima Slobode obukao je 1969. godine kao golobradi dječak, još dok je Sloboda igrala u Sjevernoj grupi Druge savezne lige. U susretu protiv Bačke ušao je u drugom poluvremenu i od tada je uvijek bio standardni prvotimac.

- Fudbalu sam dao sve, ali i od njega dobio mnogo. Nisam nezadovoljan; a mogao sam postići i više. Mislim o mom učešću u reprezentaciji - govori Slobodin kapiten.

- I prije dvije-tri godine bili ste u odličnoj formi, ali niste pozivani u reprezentaciju?

- Igrao sam prije čak i bolje, ali, od mene nije zavisilo hoću li biti pozvan u nacionalnu selekciju. Jednostavno, selektori su me zaboravljali. Tada ni Sloboda nije bila ono što je danas, pa je i to uticalo da ne budem među najboljim izabranicima naše nacionalne selekcije.

- Da li vam se neko od Toplakovih prethodnika "zamjerio"?

- Pa, jeste. Najviše Mladinić. On me je "zaboravljao" u nekoliko navrata kada je sastavljao državnu reprezentaciju. Ali, bio sam strpljiv i dočekao "svojih pet" minuta.

- Ivan Toplak je prvi savezni kapiten koji vas je uvrstio među reprezentativce?

- On me dobro poznaje. Dok je bio trener mlade jugoslovenske reprezentacije, prije četiri godine, pozvao me u reprezentaciju igrača do 22 godine. Bio je zadovoljan mojom igrom i, eto, ni sada me nije zaboravio.

- Na zimskoj turneji jugoslovenske reprezentacije po Južnoj i Srednjoj Americi proglašeni ste za najboljeg igrača - to vas je, sigurno, obradovalo?

- Iako uslovi nisu bili normalni, na nedavnoj turneji učinio sam sve da opravdam Toplakovo povjerenje. Mislim da sam u tome uspio. Prve utakmice u državnom dresu bile su za mene veliki ispit. 

Moram istaći da su mi najviše pomogli Veležovi reprezentativci Bajević, Hadžiabdić i Primorac. Njima najviše dugujem što su moje prve igre u "plavom" dresu ocijenjene kao veoma uspješne - s poštovanjem govori Tuzlak Mustafa Hukić.


O šampionatu



- Proljetni dio prvenstva već se "zahuktao". Sloboda je i sada u vrhu prvoligaške tabele. Da li će do kraja prvenstva ostati u "gornjem domu"?

- Imamo kvalitetan tim, sastavljen ne samo od talentovanih igrača nego i zrelih fudbalera. Nije nam cilj da osvojimo jedno od visokih mjesta, ali, svakako, radovaćemo se ako uspijemo da izborimo plasman u Kupu UEFA. 

U ovom trenutku najvažnije je da igramo dobro. Uz dobru igru mog tima i ja mogu ostati među reprezentativcima.

- Kakve su šanse Jugoslovena u predstojećem duelu protiv Rumunije, odnosno da li ćemo izboriti plasman za Argentinu?

- Naš državni tim, bez obzira na poraz u Sevilji, ima veoma dobre izglede da se plasira za Svjetsko prvenstvo u Argentini. Bolji smo od Rumuna i očekujem sigurnu pobjedu u predstojećoj utakmici, 8. maja, u Zagrebu.

- U kojem bi sastavu najviše željeli da igrate, na primjer, protiv Rumunije?

- Biću zadovoljan ako se nađem među 16, odnosno 18 pozvanih za meč protiv Rumunije. Ako već insistirate na sastavu u kojem bih najradije igrao protiv rumunske reprezentacije, onda je to ovaj: Katalinić, Mužinić, Hadžiabdić, Peruzović, Katalinski, Bogićević, Popivoda, Oblak, Bajević, Hukić, Šurjak...

U junu Hukiću ističe drugi ugovor sa matičnim klubom. 

Još prošle godine, kao i u zimskom prelaznom roku, "digla se velika prašina" oko kapitena Slobode. U velikom broju naših listova objavljene su informacije da Hukić odlazi iz Slobode. 

- Šta na sve te priče kaže sam kapiten Tuzlaka?

- U junu ove godine ističe mi ugovor. Odlučio sam da novi ne potpišem sve do juna, a tada ću razmisliti da li idem, ili ostajem u Tušnju. Cesto sam razmišljao o svemu tome. Međutim, bila bi velika šteta ostaviti sadašnju generaciju Slobodinih igrača, koja još nije kazala sve.

- Kada biste dobili dozvolu da promijenite klupske boje, gdje biste otišli?

- U Hajduk ili Partizan!

- Ko će biti novi šampion?

- Crvena zvezda je najbliža tituli, ali šansu imaju još Dinamo i Velež.

- Šta nedostaje Slobodi da se bori za šampionsku titulu?

- Uslovi i profesionalni odnosi igrača. Što se tiče kvaliteta, ona bi već sada mogla biti šampion. Ali, nama nedostaje mnogo toga da budemo "veliki" klub.

Hukić je prošle godine postigao jedinstven rekord. 

Odigrao je sve prvenstvene utakmice (34) i kup-susrete od prvog do posljednjeg minuta, što nije pošlo za rukom nijednom drugom prvotimcu. Kad smo ga upitali koliko je 1976. godine zaradio odgovorio je:

- Nešto više od jednog starog miliona prosječno svakog mjeseca. To nije velika zarada; prošla su vremena kada su fudbaleri nosili "barjak" po primanjima.

- Želje u ovoj godini?

- Da izborim stalno mjesto u reprezentaciji i da moja Sloboda bude među četiri prvoplasirana kluba - rekao je na kraju Mustafa Hukić.

Razgovarao: Husref Muharemagić, obrada: Yugopapir (Ven, mart 1977.)



Podržite Yugopapir na društvenim mrežama :-)